Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mulenie laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mulenie laptopa
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 30 Sep 2015 02:23:35 +0200
29 września 2015 21:01 Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w
cti25l7h1fcl.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:cti25l7h1fcl.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info ...
:
(ciach…)
: >
:
: Żadnego konta użytkownika? A jesteś pewien, że to wykonalne? :D
:

Jeśli chciałbyś ten stan osiągnąć wychodząc z takiego, gdy już jakieś-tam konta
są — to raczej zbyt duże zawracanie głowy, ale... Ale jeśli byś *koniecznie*
potrzebował opisu "jak to zrobić" — to może wykroję odrobinę czasu, i skrobnę.
Tyle, że usunięcie (a w zasadzie trzeba by je tylko "sprytnie ukryć")
istniejących kont — to roboty dużo, a do tego, jak mówi ludowe przysłowie:

  — eto tak, kak tajgra dymat': straszno i smieszno,
nu nikakoj prijemnost'i... ;)

Tak więc jest to opcja raczej "teoretyczna", bo choć wykonalna, to zbyt
pracochłonna.
W każdym bądź razie ja mam la-pa *bez* żadnego "loginu", i po uruchomieniu
uzyskujesz "zalogowanie" — bez logowania ;)
A to powoduje, że już wtedy odpalają się  programy do tego przeznaczone, a ja w
tym czasie robię sobie herbatę.

A gdy już o takim "odpalaniu" — nie wiecie, czy jest jakiś sposób, aby to zrobić
*pomimo* istniejących kont, z czego właśnie wynika konieczność logowania się?

W czym rzecz? Ano chodzi mi o to, że *mogę* przecież ustawić w swym BIOS-ie
godzinę, o której PC-et włączy się sam, ale zysk z tego niemal żaden. A
chciałbym, aby jeszcze *przed* zalogowaniem został uruchomiony BOINC-Manager,
i rozpoczęło się intensywne wykorzystywanie maszyny. No bo gdy jeszcze się do
niej
nie zbliżałem (stoi piętro niżej) to chciałbym, aby zrobiła to tak "sama z
siebie".

No i nie mówcie mi, że nie można aplikacji jakoś do tego nakłonić! Bo np. któryś
ze wcześniej używanych przeze mnie anty-vir'ów taką właśnie sztuczkę wykonać
potrafił, i zaczynał skanowanie jeszcze *przed* zalogowaniem kogokolwiek. Ale
nie
pomnę, czy to "Avast!", czy GData, ale chyba ten pierwszy...

--
Posiadasz wolne moce obliczeniowe? Dołącz do projektu BOINC  — przetwarzania
rozproszonego, wykorzystującego domowy sprzęt, do profesjonalnych projektów.