Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 2 Feb 2015 23:26:03 +0100
Dnia Mon, 02 Feb 2015 06:45:38 +0100, z napisał(a):

> Z całym szacunkiem. Ty nie jesteś zwykłym Kowalskim.
> Zwykły Kowalski nie ma takiego oprogramowania ani szybkiego procka ani
> raidów :-)

Zwykły Kowalski do mnie niejednokrotnie przychodził po poradę, co wybrać, co
kupić. I tak się jednak składa, że ów zwykły Kowalski wychodził ze sprzętem
dobranym pod zakładany budżet tak, żeby ów zwykły Kowalski był zadowolony.
Niejednokrotnie ów zwykły Kowalski wychodził z konfiguracją, w której RAID
był postawiony. Gdyż znając podejście owego Kowalskiego do backupowania
danych bezpieczniej było wstawić mu dwa dyski i spiąć w RAID1. I jeszcze
bardziej niejednokrotnie ów Kowalski wychodził z kompem, mającym podkręcone
pozespoły. Inny znowuż Kowalski, który sobie amatorsko reportaże historyczne
kręci i wystawia na YouTube puknął się w końcu w głowę, wypierdzielił tego
genialnego inaczej 2TB WD Green i ogarnęliśmy mu konfigurację na 4×500GB
7200rpm w RAID10. I montaż wideo się zrobił przyjemniejszy.

[ Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych        ]
[ eksperymentów zrezygnował.                                  (Mark Twain) ]