Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 02 Feb 2015 22:44:10 GMT

> No faktycznie jak 50 cali to bez SSD nie podchodź.
> Nawet jeśli ma to rozdzielczość HD Ready. :-)

Znów czepiasz się pierdoły, 1/4 zdania, pomijając całą resztę...

> Nie jestem takiego zdania.
> Przydatność SSD zależy czy wymagasz startu tego centrum "w chwili
> włączenia" czy masz czas poczekać tę minutę lub nie będziesz
> go wyłączał.

Ale powtorze pytanie - skąd to twierdzenie, ze SSD to przyspieszenie
włączania i wyłączania?
Pracuje na dyskach SSD na dwóch kompach i przyspieszenie nastapiło w wielu
innych sprawach, zniknęło charakterystyczne przycinanie pracy, kiedy dyski
zaczynają energicznie pracowac i musisz czekać az znowu ruszy.
Na SSD nie ma takiego efektu.

> A twierdzenie "SSD jest poza dyskusją - masz go mieć i tyle"
> nadal uważam za przejaw głupoty piszącego. Bo wyrywa się
> z idiotyczną radą nie pytając o preferencję przyszłego
> użytkownika.
> Na pytanie jakie auto kupić mądrzy ludzie pytają o szczegóły
> a kretyni wyskakują z radami że najszybsze i nie interesuje
> ich że w najszybszych nie zmieszczę worka ziemniaków
> przed zimą.

Mam wrażenie że znów sobie coś dopisałes.
I zrozumiałbym to gdybys podał kontrargumenty.
niestety na pytanie, jak Twoim zdaniem ma się moja sytuacja, odpowiadasz:
nie wiem, kup dysk i powiedz co i jak. To ja dziękuję za taką radę...