Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Tue, 3 Feb 2015 23:24:16 +0100
"marfi" napisał:

Zależy ile masz RAMu - ja mam tylko 16GB więc pozostaje jeszcze 11GB wolnego miejsca na SSD mSATA 64GB.

U tak zwanego zwykłego użytkownika. który nie spędza zimowych wieczorów na kombinowaniu, co by tu gdzie przenieść aby móc się kisić na dysku o przedpotopowej pojemności, nie zostanie zbyt wiele miejsca na zahibernowanie komputera nawet z 4 GB RAM.

Niemniej jednak już przy takiej ilości pamięci hibernacja/wznowienie trwa dość długo - preferuję więc uśpienie - energetycznie też prawie to samo.

Ja też wolę usypianie, ale przy pracy na baterii jest to dość ryzykowne. Mowa o laptopie, oczywiście.

JoteR