Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] OCZ zbankrutował

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] OCZ zbankrutował
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Tue, 18 Feb 2014 16:37:03 -0500
On 2/18/2014 3:51 PM, Jan Stożek wrote:
Po głębokim namyśle rs napisał w wtorek, 18 lutego 2014 01:36:

A czy znasz takie słowo, jak "pomówienie" ("defamation", jeżeli
wolisz po angielsku)? Hint: to jest właśnie to, co robisz skoro
głosisz, że ktoś coś robi nie mając na to żadnych dowodów.

przywoływanie słowa pomówienie, w ogólnej rozmowie na internecie,

        Lat temu naście obecny prominent dużej, znanej firmy
działającej w szeroko pojętej branży internetowej przekonywał mnie, że
Internet przewróci system praw autorskich (i płacenia za treści),
które będą nieegzekwowalne ponieważ każdy content można spiracić i
przenieść na serwer za granicą. Z perspektywy czasu widać, że owszem,
treści można przenieść, tyle że działalność w internecie można prawami
autorskimi objąć całkiem skutecznie. Może nie tak łatwo, jak w
przypadku prasy, ale jak komuś bardzo zależy, to daje się to robić.
Tak, że jeżeli chcesz nadal żyć w świecie iluzji licząc na to, że w
Internecie czegoś się nie da zrobić, bo to Internet - to żyj sobie
dalej.

>    O pomówieniu można mówić zawsze, kiedy ponosi uszczerbek czyjś
> wizerunek albo rozpowszechnia się na czyjś temat informacje niezgodne
> z prawdą.

nie znajduje w tym poście nic, w temacie, którego miał dotyczyć. właśnie takie jak wyżej ucieczki off-topiczne, które nie maja nawet zastosowania w tej rozmowie.

ale skoro już straciłem tyle czasu, to pozwól, że pobawię się jeszcze twoim kosztem. zróbmy taki eksperyment. niniejszym nazywam cie złodziejem, oszustem, gwałcicielem, mordercą .... (możesz sam wybrać/dołożyć co tam ci się wyda za stosowne, żeby ci tylko ułatwić zadanie). domagałeś się wcześniej dowodów, to teraz ty mi udowodnij i pozwij mnie do sadu za to zniesławienie. proszę bardzo. szybciutko. co najwyżej możesz zrobić, to polecieć taką offtopiczną retoryką jaką praktykujesz w tym poście i NIC WIĘCEJ. podobnie jak może mi naskoczyć firma SONY i każda inna na temat, której ja i inni się negatywnie wypowiadają w takich rozmowach na usenecie. wiec albo mnie poswiesz do sądu, albo przestań pitolić takie rzeczy o zniesławieniu w tego typu rozmowie usenetowej, bo to naprawdę śmiech.

sorry, ale naprawdę szkoda mi czasu nawet na resztę odpowiadać.

pytałem cię jednak w poprzednim poście co przeczytałeś na temat tego rodzaju PO, o którym rozmawiamy. oczywiście nic nie przeczytałeś, niczego się nie dowiedziałeś, ale silną opinię w temacie masz. to taka dość typowa na usenecie postawa religijna. nic nie wiem, ale i tak wiem najlepiej. żyj sobie z bogiem. jak to mówią w Bieszczadach: "ignorance is a bliss". <rs>