Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] OCZ zbankrutował

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] OCZ zbankrutował
From: "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 16 Feb 2014 20:30:07 +0100
Santana wrote:

Ok, żyj sobie w błogiej nieświadomości. Twoja sprawa skoro nie chcesz
widzieć jak ktoś wali Cię po rogach :) Spróbuj jednak odpowiedzieć na
moje pytanie. Może wtedy Twój umysł odrobine się otworzy :)
P.S. Dlaczego tania ruska lodówka nie chce się zepsuć od 30 lat a
najnowsze i drogie cuda techniki rzadko pracują dłużej niż 5-6 lat?
Lodówka to chyba dobry przykład gdyż nie jest używana częściej lub
rzadziej tylko po prostu non-stop.

ja tam naszczęście mam pamięć i pamiętam ile razy do rodziców przyłaził monter aby dobijać freon do tej super trwałej starej socjalistycznej lodówki poral, co to jej czynnik uchodził co roku... nie licząc przewijania silnika w tejże oraz w odkurzaczu.

no i te cudowne co raz sie psujące telewizory lampowe.

dzisijeszy sprzęt to mistrzostwo twałości...

mam odkurzacz samsung który już chyba 5 czy 8 lat chodzi, pralka elektrolux też nie chce sie zepsuć.

co do samochodów to jest problem bo współczesne silniki są zwykle turbodoładowane co zmniejsza neistety ich trwałość ale za to powoduej że mając moc 150KM spalają 5 czy 8 litrów paliwa podczas gdy ich poprzednicy spalali przy tej samej mocy 20 litrów i ważli 2 czy 3 razy tyle.