Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 4 Nov 2013 03:13:44 +0100
Dnia Thu, 31 Oct 2013 14:26:57 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> Niestety nie zawsze da rade zrezygnować z flasha - niestety. :-(

Wiem. Tylko skoro by default jest ubity, to raczej z automatu pamięci żreć
nie będzie.

> Chrome mnie zraził niepoprawioną przez kilka kolejnych wersji usterką
> zżerania pamięci. Przy domyślnej instalacji ładował się do pamięci przy
> starcie Windows. Po czym co kilkanaście sekund zabierał kolejny blok
> 16kB. Gdy komputer pracował dostatecznie długo - alokował sobie całą
> dostępną pamięć i następnie zaczynał obciążać procesor. Zgłaszałem
> problem parokrotnie - i przez kilka miesięcy zero odzewu. wiec
> zrezygnowałem z Chrome.

Hmm. AFAIR Chrome by default wrzuca swojego aktualizatora do autostartu, ale
samej przyglądarki raczej nie. Może to zależy to od wykorzystywanej gałęzi
rozwojowej Chrome'a - ja przykładowo mam obecnie 32.0.1687.2 dev-m Aura i
swego czasu byłem mocno zdziwiony, gdy instalowana na czyimś komputerze
wersja stable dane użytkownika sobie w Program Files trzymała.

[ - Men do things for women without expecting sex.                         ]
[ - Those would be men who just had sex.       (The Big Bang Theory 01x02) ]