Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 4 Nov 2013 03:13:44 +0100
Dnia Thu, 31 Oct 2013 08:35:04 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

> A probowales Irona?

SRWare Iron? Owszem. Też nie nazwę tej wersji Chromium oszczędną. Dostała
przy okazji lekkiego kopa po tym, jak nie mogłem doinstalować AFAIR
rozszerzenia YouTube Center, choć w „normalnym” Chrome szło bez problemu.

[ Nie ma cięższego zajęcia niż noszenie skrzynek z cudzą wódką.            ]
[                                                     (znalezione w necie) ]