Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 4 Nov 2013 03:13:44 +0100
Dnia Mon, 28 Oct 2013 06:47:06 +0100, z napisał(a):

> Gdyby zrobili coś w końcu po tylu latach z polskim dzieleniem wyrazów.
> Na X4, X5 (chyba) X6 (jeszcze nie sprawdzałem) To dałoby się z tym jakoś
> żyć ... A tak trzeba mieć jeszcze coś do łamania.

Kwestie związane z typografią chyba nigdy najmocniejszą stroną Corela nie
były.

> Program bardzo dobry bo go dobrze znam ;-) ale postępu coś nie widzę bo
> właśnie go znam ;-)

Wiesz - ja nie pokuszę isę o stwierdzenie, że np. InDesigna czy Illustratora
znam bardzo dobrze. Nieźle byłoby (szczególnie w przypadku InDesigna) dość
dobrym określeniem. Postęp jest, ale nie na tyle duży, bym przebierał nogami
na widok nowej wersji. Bardziej chyba irytuje mnie konsekwentne ignorowanie
potrzeb zgłaszanych od iluś wersji wstecz. Przykład - nie wiem co trzeba
zrobić, czego się napić, czy co palić, by swobodnie i bez problemów
korzystać z Free Transform Tool w Illustratorze.

> Aż tak zaawansowany chyba nie jestem chociaż używam i stylów akapitowych
> i siatki linii bazowych ;-)

To już wysoki poziom zaawansowania. I wbrew pozorom - patrząc czasami po
źródłach, które do obrobienia dostaję, piszę to całkiem serio.

> Jako że nadal szukam konkretnego zajęcia, dzisiaj będę na rozmowie w
> _wypasionej_ drukarni cyfrowej. Skoro mają nowy sprzęt to pewnie i
> najnowsze wersja softu. Strach się bać. :-)

Ja się boję, jak piszą, że praca na makówkach…

[ Życie jest jak psi zaprzęg. Jeśli nie jesteś na przedzie, widok nigdy    ]
[ się nie zmienia.                                        (Lewis Grizzard) ]