Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 9 Nov 2013 14:44:59 +0100
Dnia Tue, 5 Nov 2013 09:46:39 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> Chodzi mi o to że nie zawsze można to ubić "by default" bo niestety jest
> potrzebny.

Wtedy, kiedy jest potrzebny, to sobie uruchamiam. W razie potrzeby dodaję
wybraną witrynę do whitelisty, żebym nie musiał za każdym razem klikać po
elementach, w celu ich uruchomienia. :)

> Generalnie przywiązanie do flasha zauważyłem duże i
> "twórców" stron korzystających z Maców.

Może i tak jest - nie wgłębiałem się. :D

> Wrzucała się przy starcie by szybko się ładować w razie potrzeby. Czy
> robi to nadal - nie wiem. Nie śledzę.

Zainstalowałem na czystym systemie Chrome'a. Dorzuca do autostartu proces
aktualizatora, ale z tego co widzę updater się uruchamia, sprawdza
dostępność nowej wersji i wyłącza.

> Natomiast jeśli byłby to był totylko updater to tym gorzej jeśli dawał
> opisywane efekty. Ciut czasu zajęło mi wyśledzenie czemu kilka stacji
> roboczych po dłuższej pracy regularnie ma zajęte 100% pamięci 100%
> procesora - ile by stacja nie miała. Jako że jakieś specjalne rzeczy
> spotkane tylko w Chrome nie były tam potrzebne skończyło się na
> odinstalowaniu. A ja przy problemach z zajętością pamięci jedną z
> pierwszych rzeczy jaką obserwuję jest chrome.

Tu nawet nie ma co obserwować - wystarczy jakiegoś menedżera procesów
uruchomić i spojrzeć, by się za głowę złapać. :D

> A osobiście używam głownie FF. W wersji 3.6.17 ;-)

Ja również głównie z Firefoksa, aczkolwiek jednak nowszego. :)

[ George: "It is better to be... agreeable than to be right." Bras: That's ]
[ not religion, that's marriage.              ("CSI 9x19 The Descent Man") ]