Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Thu, 31 Oct 2013 14:26:57 +0100
Dnia 2013-10-31, o godz. 07:24:25
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał(a):

> Babcia - flasha na stronach to ja mam domyślnie ubitego
> flashblockiem. W przypadku Chrome'a naprawdę wystarczy odpalić

Niestety nie zawsze da rade zrezygnować z flasha - niestety. :-(

> zakładkę z Facebookiem i ze dwa artykuły choćby z gazeta.pl. Nie
> przeczę - Chrome jest szybki, zachowuje się znacznie żwawiej niż
> Firefoks, ale z konsumpcją zasobów, to przegina.

Chrome mnie zraził niepoprawioną przez kilka kolejnych wersji usterką
zżerania pamięci. Przy domyślnej instalacji ładował się do pamięci przy
starcie Windows. Po czym co kilkanaście sekund zabierał kolejny blok
16kB. Gdy komputer pracował dostatecznie długo - alokował sobie całą
dostępną pamięć i następnie zaczynał obciążać procesor. Zgłaszałem
problem parokrotnie - i przez kilka miesięcy zero odzewu. wiec
zrezygnowałem z Chrome.

Zdrówko