Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Sun, 30 Jun 2013 22:46:04 +0200
Użytkownik "Michal" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kqq1vp$jh6$1@mx1.internetia.pl...
Twoje prawo. Ale takich ludzi jest niewielu. I nie mówię o szastaniu
pieniędzmi w stylu "nowego ruskiego" czy innych nowobogackich szybko
i często niezbyt uczciwie wzbogaconych, a o większości ludzi, którzy
jednak przy pewności dobrej obsługi posprzedażowej są w stanie dopłacić
parę groszy. Dla 5 zł nie widzę sensu bawienia się w przesyłki i
chowanego z pocztą/kurierem, oczekiwania, ryzyka uszkodzenia/nie
dotarcia towaru itp.

Co to są według Ciebie obsługa posprzedażowa?

Pisałem przecież na końcu: zwykłe Tesco. I jedyną możliwością było kupno
minimum 25szt (paczka). Jak jest możliwość kupna na sztuki zawsze kupuję
(a właściwie kupowałem, bo strasznie dawno już nie kupiłem żadnego
nośnika optycznego nagrywalnego) po 1 szt. do przetestowania na jakość
zapisu (stopa PI/PIF itp.)

Ja tam zawsze kupuję Verbatimy MCC004 i nie muszę nic testować. Przez tyle lat jedna, czy dwie źle się wypaliły.