Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: Michal <snunkiawnev@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Sun, 30 Jun 2013 21:36:46 +0200
W dniu 2013-06-30 20:29, qwerty pisze:

> Tylko, że 16 GiB też u niego nie ruszy. Musiałby wymienić na 8 kart SD.

Dlatego zawsze najlepszym rozwiązaniem jest zwrot ceny i w kolejnym
kroku możliwość wybrania odpowiedniej karty (być może 16/8/4 albo
i 2 GB jeśli sprzęt nie obsługuje SD HC).

> Tu się mylisz. Ja zawsze kupuję gdzie jest najtaniej, a nie jak mnie
> obsługują. Jak mogę oszczędzić 5 zł to zamawiam przez internet.

Twoje prawo. Ale takich ludzi jest niewielu. I nie mówię o szastaniu
pieniędzmi w stylu "nowego ruskiego" czy innych nowobogackich szybko
i często niezbyt uczciwie wzbogaconych, a o większości ludzi, którzy
jednak przy pewności dobrej obsługi posprzedażowej są w stanie dopłacić
parę groszy. Dla 5 zł nie widzę sensu bawienia się w przesyłki i
chowanego z pocztą/kurierem, oczekiwania, ryzyka uszkodzenia/nie
dotarcia towaru itp.

> Zwłaszcza w Niemczech. Kiedyś oferowali testowanie sprzętu przez tydzień
> i jak się nie spodoba to możesz zwrócić. Szybko się przekonali, że
> polacy ich ruchają na takiej ofercie.

No patrz: jakoś jest w Polsce trochę sieci które to stosują i jakoś nie
splajtowały, ani nie zrezygnowały z tej możliwości. Co więcej:
zaskoczyło mnie że wręcz ją ostatnio rozszerzyły z 5 dni do 30 dni.

> W jakim sklepie? Komputerowym lub hurtowni? Oni potrafią sprzedawać też
> pojedyncze sztuki, więc kiepski przykład.

Pisałem przecież na końcu: zwykłe Tesco. I jedyną możliwością było kupno
minimum 25szt (paczka). Jak jest możliwość kupna na sztuki zawsze kupuję
(a właściwie kupowałem, bo strasznie dawno już nie kupiłem żadnego
nośnika optycznego nagrywalnego) po 1 szt. do przetestowania na jakość
zapisu (stopa PI/PIF itp.)

--
/MB