Użytkownik "Michal" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:kqprqn$vpv$1@mx1.internetia.pl...
Dlatego normalną procedurą jest nie wymiana 32 GB na 2x 16 GB, ale zwrot
gotówki bądź dopłacenie do 2x 16 GB według wyboru kupującego.
Tylko, że 16 GiB też u niego nie ruszy. Musiałby wymienić na 8 kart SD.
Co sieć mniej zarobi sprzedając taką otworzoną kartę po
obniżonej cenie, to odbije sobie na kolejnych zakupach takiego
zadowolonego klienta.
Tu się mylisz. Ja zawsze kupuję gdzie jest najtaniej, a nie jak mnie obsługują.
Jak mogę oszczędzić 5 zł to zamawiam przez internet.
Ale by to zrozumieć
trzeba myśleć o handlu trochę w innej perspektywie niż "podwawelskiej
nie dowieźli" i sprzedawaniu Poradnika Speleologicznego spod lady.
To procentuje.
Zwłaszcza w Niemczech. Kiedyś oferowali testowanie sprzętu przez tydzień i jak
się nie spodoba to możesz zwrócić. Szybko się przekonali, że polacy ich ruchają
na takiej ofercie.
I odwrotnie: kiedyś zdarzyło mi się kupić paczkę DVD-RW (pełnią teraz
rolę dyskietki AD2013) i po przyniesieniu do domu i rozpakowaniu okazało
że napęd tylko je widzi ale nawet nie zaczyna nagrywać wywalając się na
etapie przygotowania do kalibracji mocy, a to jeden
z tych co "nagrają i płytę chodnikową". Jako że było to 25sztuk nie
uśmiechało mi się spuścić ich do kosza, z niewielką nadzieją poszedłem
zapytać czy możliwa jest wymiana na DVD+RW (tej samej produkcji, a nie
sprawiają kłopotów na tym napędzie) bądź zwrot ceny. Bez większych
problemów zarówno jedno jak i drugie było możliwe, mimo że opakowanie
otworzone.
W jakim sklepie? Komputerowym lub hurtowni? Oni potrafią sprzedawać też
pojedyncze sztuki, więc kiepski przykład.
|