Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: Piotr Rezmer <p.r@bezbzdur.pl>
Date: Mon, 06 May 2013 18:07:22 +0200
Kosu pisze:
.
Na moim telefonie z Androidem mam aktualnie zainstalowane (stan
niezmienny od około pół roku):
- PocketCloud (klient do RDP),

Kiedyś kolega chwalił mi sie, że może na telefonie odpalić RDP. Tylko pytanie czy do czegoś sensownego da się coś takiego użyć? Mam na myśli rozdzielczość ekranu (tutaj większe smartfony powiedzmy dadzą radę) i rozmiar elementów. Rozważam tu przypadek np. konieczności połączenia się z windows 2008 Server i zmiany konfiguracji IIS.

Mam wrażenie że klient RDP na smartfonie to raczej gadżet. Ale na 10" tablecie, może to już mieć sens.

--
pozdrawiam
Piotr