Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: the_foe <the_foe@wupe.pl>
Date: Mon, 06 May 2013 19:25:11 +0200
W dniu 2013-05-06 17:58, R.e.m.e.K pisze:
Dnia Mon, 06 May 2013 00:08:33 +0200, the_foe napisał(a):

Ja uwazam, ze Java czu .NET to był krok w dobrą stronę tylko wykonanie
nie wyszło (w obu przypadkach imperialistyczne podejscie m$).

A możesz rozwinąć tę głęboką myśl...?

nie

Ale wiesz, ze pierdzielnales glupote?

nie sądze. Moze jestes młody i nie pamietasz starych czasów, kiedy nikt nie instalował Javy bo Shitdows juz to miał i nazwyało się M$ java virtual machine. W porównaniu do oryginału Sun'a działal jak demon predkości na tyle, ze po tym jak sad nakazał wywalenie go z systemu, ostatnia instalka jeszcze kilka lat w sieci miała wziecie. Dlaczego implementacja Javy w wykonaniu m$ były tak udana? Bo to co Sun musiał sie domyślac, oni wiedzieli. Co do .net m$ nawet fajnie to opracował i szybkie to jest tyle, ze poległo to na zgodnosci: dzisiejsze kompilacje nie pojda na XP SP2. A takich krzaczków jest o wiele wiecej. Zeby flagowa platforma programistyczna nie działała w pelej zgodnosci z systemem tego samego producenta to jest komedia. Produkt Suna jest genialnie przenosny i to powoduje, ze jest popularny, ale majac niby same zalety, C/C++ nie jest w stanie zdetronizowac. Czyli jednak ta powolnosc nie jest wymysłem użyszkodników.

--
@foe_pl