Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 3 May 2013 19:57:06 +0200

"JDX" 51830f96$0$26693$65785112@news.neostrada.pl

A czy ta liczba ma jakiekolwiek znaczenie? Przecież wygoda przeglądania
WWW na smartfonie/tablecie również jest do dupy w porównaniu do wygody
oferowanej przez blaszaka z dużym monitorem i niezłą myszką. Oczywiście
urządzenia przenośne mają też swoje zalety - łatwiej jest je zabrać np.
na sedes. :-D

Albo do lasu. Dla mnie dostęp do netu poza mieszkaniem jest
ważny. I akurat na smartfonie przetestowałem masy mas :)
przeglądarek -- w końcu zostawiłem ,,natywną'', bo
każda była równie dobra. :)

Ani razu smartfon nie zawiesił się w trakcie oglądania filmów -- WXP
potrafi to bez trudu. Zazwyczaj jedna przeglądarka w czasie oglądania
zawiesza, a inna nie -- ale dziś jest tak, a za pół roku może być
inaczej. Jedna przeglądarka nie daje głosu (Opera teraz) a inna
nie daje możliwości oglądania na całym ekranie... Trzeba nieźle
nagimnastykować się, ;) aby coś oglądać na WXP...

Ani razu nie było podobnych problemów na smartfonie czy
telewizorze Samsunga opartym oczywiście o jakiegoś Linuksa...

--
  .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'