czy istnieje mozliwosc zaminowania dysku twardego? wiem smieszne ale mam narazie tylko takie pytanie :P

Autor: fnek <fnek_at_o2.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 17:10:57 MET DST

czy ktos sie juz spotka z czyms takiem?
chcial bym dowiedziec czy istniej mozliwosc bezpiecznego zdjecia
obudowy i zalozenia innej juz z dodatkami tj. material wybuchowy
odporny na wysokie temperatury o chrakterystyce która pozwoli
zniszczyc dysk twardy w kompie nie narazajac na uszkodzenia
uzytkownika.
najlepeij gdyby byla to detonacja wewnatrz obudowy i nie
doprowadzilo to do pozaru w pomieszczeniu w którym znajduje sie
komputer.
rowniez przydal by sie projekt stoajak - pojemnika na cd dvd który
wyposazony byl by w jakis ladunek kierunkowy czy cos takiego
innymi slowy pytam sie czy istnieje mozliwosc uszkodzenia wszystkich
danych w kompie i na nosnikach w krótkim czasie ?
dlaczego pytam?
Kiedys mój kumpel wywalal kompa przez okno brzmi to komocznie ale
wolal to niz zaplacic kare do konca nie wiem jak to sie skonczilo
ale napewno mu nie odpuscili + tyle filmów ile on mial ... aj jaka
szkoda.