Re: czy istnieje mozliwosc zaminowania dysku twardego? wiem smieszne ale mam narazie tylko takie pytanie :P

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 17:59:38 MET DST

jak nie za piractwo, to za posiadanie materiałów wybuchowych będzie kara

jeśli miałoby wybuchać, to najlepiej jakiś ładunek kierunkowy, ale może
zamiast wybuchu warto zastanowić się nad czymś żrącym lub czymś, co
spala się w bardzo wysokiej temperaturze topiąc dysk

a najlepszy to i tak byłby impuls elektromagnetyczny pewnie

--
Artur Grdeń
mega @ work