Re: czy istnieje mozliwosc zaminowania dysku twardego? wiem smieszne ale mam narazie tylko takie pytanie :P

Autor: miab <miwa14_at_wp.pl>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 14:48:01 MET DST

fnek wrote:
> czy ktos sie juz spotka z czyms takiem?
> chcial bym dowiedziec czy istniej mozliwosc bezpiecznego zdjecia
> obudowy i zalozenia innej juz z dodatkami tj. material wybuchowy
> odporny na wysokie temperatury o chrakterystyce która pozwoli
> zniszczyc dysk twardy w kompie nie narazajac na uszkodzenia
> uzytkownika.
> najlepeij gdyby byla to detonacja wewnatrz obudowy i nie
> doprowadzilo to do pozaru w pomieszczeniu w którym znajduje sie
> komputer.
> rowniez przydal by sie projekt stoajak - pojemnika na cd dvd który
> [...]

A po co to wszystko, przeciez mozna niewinnie uzywac w domowym zaciszu,
taka jest oficjalna wykladnia autora:
<cy>
Bill Gates piratem komputerowym?
Kto jest drugim najwiekszym przeciwnikiem piractwa na swiecie (po RIAA)?
Oczywiscie koncern Microsoft, który robi wszystko aby ludzie kupowali tylko
legalne produkty. Jak sie jednak okazalo, nawet sir William Gates III
(potocznie tylko zwany Billem) sam lubi od czasu do czasu zakosztowac
zakazanego owocu w postaci pirackich kopi filmów, sciagnietych z sieci. W
wywiadzie udzielonym dla Wall Street Journal, Gates przyznal, ze czasami
oglada takie filmy ale nie widzi w tym nic zlego. Na pytanie czy bral udzial
w kradziezy czyichs praw, odpowiedzial, ze "kradziez" to zle slowo, jako ze
za filmy, które ogladal autor nie otrzymal naleznych mu dywident, wiec nie
mógl okradac kogos, kto nic nie dostal.
Gates przyznal równiez posrednio, ze nie mozna ferowac mocnych wyroków o
dzialalnosc piracka, dla osób które nie czerpia z tego zadnych zysków, a
jedynie niewinnie korzystaja z uroków techniki w domowym zaciszu.
Ciekawe czy mozna w ten sposób wytlumaczyc korzystanie z nielegalnej kopii
Windowsa jedynie na domowym komputerze? ;)
</cy>
http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://www.benchmark.pl/archiwum2006/czerwiec_2006.html

miab