Re: czy istnieje mozliwosc zaminowania dysku twardego? wiem smieszne ale mam narazie tylko takie pytanie :P

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 00:54:52 MET DST

> eh... trochę przedpotopowe metody. Wystarczy szyfrowanie całego dysku
> nr. drivecrypt się kłania -> nawet system sie nie uruchomi.

I co z tego. Zniszczenie kompa = zniszczenie dowodów, masz przesrane.
Zahasłowanie jak się tylko da i wypięcie się "a nie powiem wam" to
utrudnianie śledztwa, masz przesrane.

Do autora wątku: kup windowsa, zwolnij sobie miejsce, albo... daj se spokój,
wyrzuć go już teraz. Niekoniecznie nawet aż przez okno.

--
Azarien