Re: czy istnieje mozliwosc zaminowania dysku twardego? wiem smieszne ale mam narazie tylko takie pytanie :P

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 21:12:29 MET DST

Uzytkownik "fnek" <fnek@o2.pl> napisal w wiadomosci
news:1150989056.993238.171610@p79g2000cwp.googlegroups.com...
Kiedys mój kumpel wywalal kompa przez okno brzmi to komocznie ale
wolal to niz zaplacic kare do konca nie wiem jak to sie skonczilo
ale napewno mu nie odpuscili + tyle filmów ile on mial ... aj jaka
szkoda.

A dlaczego zaraz niszczyc sprzet?! Kup scyzoryk jakis tani i jak przyjda, to
se zyly podetnij.