Re: czy istnieje mozliwosc zaminowania dysku twardego? wiem smieszne ale mam narazie tylko takie pytanie :P

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 10:11:38 MET DST

proponuje uderzyc z tematem na grupe militaria - tam sa specjalisci
od siebie dodam ze mozna pokombinowac z ladunkiem kumulacyjnym
na dysku - teoria do znalezienie od reki na internecie - niewielka
stozkowa wkladka z miedzi, na to troche mat. wybuchowego -
explozja generuje strumien plazmy z tej miedzi, ktory bez problemu
przepala wiekszosc metali - mysle ze niewielki ladunek wystarczy
spoko na "spalenie" dysku w "delikatny" sposob

ZOMO