nieudany update biosu. PILNE !!!

Autor: Zawadzka (az6414_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 14:09:31 MET DST

Pisze do Was z konta kolezanki, bo moj komputer jest, hmm, niedysponowany.
Do rzeczy:
To byl moj pierwszy update biosu... i co zrobilem zle?

W piatek sciagnelem najnowszy bios do mojej plyty amax LE-440A i
awdflash.exe (mam,eee... mialem bios Awarda).
Uwaga: zasialnie i obudowa ATX.
1. W dosie uruchomilem awrdflash.exe, zachowalem wczesniajszy do pliku,
wgralem nowy OK, i : exit albo reset, dalem exit.
2. Spoko, jestem w nortonie, dalem miekki reset.
3. Po resecie:
zasilacz odpala normalnie...
monitor nie odpala...
wiatrak na procu stoi nieruchomo...
cdrom stuka miarowo co 2 sek...
4. Doczytuje sie w instrukcji plyty ze po update'cie biosu trzeba wyczyscic
CMOS
5. Wylaczam zasilacz w obudowie
6. Przestawiam zworke clear cmos na plycie.
7. Wlaczam zasilacz w obudowie (Wg instrukcji to wystarczy do procedury
"clear CMOS", ale mnie wydawalo sie zawsze ze trzeba wlaczyc jeszcze
komputer na chwile,wiec... )
8. ...Wlaczam komputer POWER-ON i... nic sie nie dzieje - brak reakcji (!),
nawet zasilacz sie nie uruchomil (!!!)
9. Wylaczam zasilacz
10. Mocno zaniepokojony przestawiam zworke na "normal cmos"
11. Wlaczam zasilacz
12 POWER-ON i to samo:
zasilacz odpala normalnie...
monitor nie odpala...
wiatrak na procu stoi nieruchomo...
cdrom stuka miarowo co 2 sek...

Wielka Kupa. Probowalem z insertem wlaczac komputer i w normal cmos i w
clear cmos. Bez roznicy.

jak to naprawic?
co zrobilem zle?
albo jak teraz przywrocic stary bios (mam w pliku na dysku)?

YanosiC