Re: nieudany update biosu. PILNE !!!

Autor: Wojciech Strzelecki (fanthom_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 14:12:11 MET DST

On Fri, 11 Jun 1999, Zawadzka wrote:
> Pisze do Was z konta kolezanki, bo moj komputer jest, hmm, niedysponowany.
> Do rzeczy:
> To byl moj pierwszy update biosu... i co zrobilem zle?
>
> W piatek sciagnelem najnowszy bios do mojej plyty amax LE-440A i
> awdflash.exe (mam,eee... mialem bios Awarda).
> Uwaga: zasialnie i obudowa ATX.
> 1. W dosie uruchomilem awrdflash.exe, zachowalem wczesniajszy do pliku,
> wgralem nowy OK, i : exit albo reset, dalem exit.
> 2. Spoko, jestem w nortonie, dalem miekki reset.
            ^^^^^^^^^^^^^^^^^
            ^^^^^^^^^^^^^^^^^<---- a powinienes byc w "golym" DOSie

> 3. Po resecie:
> zasilacz odpala normalnie...
> monitor nie odpala...
> wiatrak na procu stoi nieruchomo...
> cdrom stuka miarowo co 2 sek...

Jesli masz szczescie to masz "boot-block" i mozesz "odratowac"
kompa, jednak napisz najpierw jaki rozmiar ma stary (zgrany na dyskietke)
BIOS (128KB czy 256KB), jesli 128KB to pozostaje tylko
programowanie na zasadzie "hot-pluggable", lub programatorem EPROMow.

Wojtek