Re: nieudany update biosu. PILNE !!!

Autor: Tomasz Sklinsmont (tomes_at_tkc.olsztyn.pl)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 11:00:02 MET DST

Hej!
Tez ostatnio mi zdazylo sie cos podobnego. Mam plyte AT wiec mniej
problemow. Zwroc uwage, czy jak wlozysz dyskietke do stacji (z systemem DOS
oczywiscie) to czy po wlaczeniu sprzetu zacznie Ci cos czytac. U mnie
przeczytal system (monitor byl caly czas OFF). Musialem po ciemku wgrac
stary bios. Wbrew pozorom jezeli pamietasz gdzie miales stary bios na dysku
to dasz sobie rade.
Odpal awdflash, napisz nazwe starego biosa, daj enter ze dwa razy, pozniej Y
i jeszcze dla swietego spokoju klepnij enter. Teraz wylacz komputer i witaj
w "swiecie zywych" Nie ma sie co przejmowac, ja tez mialem stracha, ale
pomoglo i dziala szczesliwie do dzis.
Tomek
P.S. Jak bedziesz mial jakies pytania to pisz:
tomes_at_tkc.olsztyn.pl