Re: nieudany update biosu. PILNE !!!

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 16:49:34 MET DST

Buraq napisał(a) w wiadomości: <7js060$jtp$16_at_druid.ceti.com.pl>...

>Wiec tak: pozatym ze dziwi mnie to ze jak piszesz popsul ci sie po
>drugim restarcie, masz takie mozliwosci:
>- isc do serwisu i powiedziec jakas lama :-) ze sobie zle
sflashowales
>- isc do kolegi z DOKLADNIE TAKA SAMA PLYTA

No wlasnie. Pytanie do magikow: dlaczego dokladnie ta sama plyta?
Na moj gust wystarczy byle jaki Award do Awarda i Ami do Ami, oraz
dyskietka z naszym biosem i programem do flaszowania.
Nie sprawdzalem, to tylko teoryja, ale chyba nie pozbawiona sensu.

pozdrawiam

--
winDoZo