Re: nieudany update biosu. PILNE !!!

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 14 Jun 1999 - 04:04:52 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<376403f3.5391338_at_news.polsl.gliwice.pl>...
> "winDoZo" <windozo_at_kki.net.pl>

>nie musi być ta sama, a nawet nie musi być tego samego typu. ważne,
>żeby Flash był taki sam.
>BIOS do płyty FX (stara jak świat i nawet nie wiem jakiej to jest
>firmy) był upgradeowany na VXsie bez żadnych problemów.

No to jest oczywiste ze flash bedzie taki sam, bo to bedzie ten sam
ktory sie zle sflashowal. Zatem nieprawda sa uporczywe twierdzenia
jakie tu spotykam jakoby w przypadku nieudanego upgradeu trza bedzie
szukac qmpla z "dokladnie taka sama plyta".
Wystarczy uruchomic dosa na byle jakiej plycie, podmienic kosci i
wgrac nasz stary bios zachowany uprzednio na dyskietce.
Musze to sprawdzic empirycznie na jakiejs kaszaniastej plycie, moze
bedzie pracowac jako programator biosow:)

pozdrawiam

--
winDoZo