Re: nieudany update biosu. PILNE !!!

Autor: jaras (jarasgb_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 17:36:45 MET DST

Zawadzka napisał(a) w wiadomości:
>Pisze do Was z konta kolezanki, bo moj komputer jest, hmm, niedysponowany.
>Do rzeczy:
>To byl moj pierwszy update biosu... i co zrobilem zle?
>
>W piatek sciagnelem najnowszy bios do mojej plyty amax LE-440A i
>awdflash.exe (mam,eee... mialem bios Awarda).
>Uwaga: zasialnie i obudowa ATX.
>1. W dosie uruchomilem awrdflash.exe, zachowalem wczesniajszy do pliku,
>wgralem nowy OK, i : exit albo reset, dalem exit.
>2. Spoko, jestem w nortonie, dalem miekki reset.
>3. Po resecie:
>zasilacz odpala normalnie...
> [...]
hAJ
"Kaszpir" dal Ci juz odpowiedz, ale zadal tez kilka pytan ja sie do nich
przylaczam, ale zadam tez jedno chyba najwazniejsze kierowane rowniez do
innych ktorzy planuja upgarde biosu :
Czy teraz po swoich przejsciach jestes nadal pewien ze potrzebowales nowego
biosu ????

Zycze pokonania problemu jak najmniejszym kosztem !!

jaras