Re: nieudany update biosu. PILNE !!!

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 14 Jun 1999 - 22:55:56 MET DST

Grzesiek Gajewski napisał(a) w wiadomości:

>Wcale nie musi być ten sam tym chip'a. Awdflash detektuje rodzaj
>pamieci dwa razy:
>1. po wczytaniu pliku do upgrade,

To wtedy w plycie siedzi juz nasza zwalona kostka

>2. przed programowaniem - pytanie "Czy jesteś pewien... ?"

j.w.

>Do opornych typów kostek Flash polecam UniFlash.

No tak, ale sa 128 i 256kb. Czy zatem jest mozliwosc nagrania np.256
na plycie w ktorej siedzial wczesniej flash 128?
Bo moje zdanie(teoretyczne) jest takie: to sprawa kosci i wersji
programu flashujacego a rodzaj plyty nie ma znaczenia - sluzy ona
tylko do uruchomienia systemu. Ciekawy jestem, moze gadam herezje ale
czy daloby sie nagrac flasha na jakiejs 386 w ktorej nigdy flash nie
siedzial?

pozdrawiam

--
winDoZo