losy kolekcji

Autor: Ryszard Juśkiewicz <rjuskiewicz_at_interia.pl>
Data: Sat 25 Aug 2007 - 14:10:48 MET DST

Witam!
Chciałbym wywołać temat, który dla młopdych kolekcjonerów jest dziś bardzo odległy: " Los naszych kolekcji". Mamy sto, dwieście, tysiąc coraz lepszych okazów, opisanych pochowanych w piwnicach lub w gablotach gdzieś w zakamarkach domu. Jaki jest ich los dalszy? Czy będą stanowić kiedyś gruz, wyrzucony na śmietnik, czy zostaną przekazane do muzeum /które zresztą muzeum jest tak naprawdę tym zainteresowane?/, czy może mamy nadzieję, że nasz syn czy córka przejmie nasze zaiteresowania i będzie kolekcję powiększć? Ilesz to widziałem kolekcji, które zostały po śmierci włąściciela rozkradzione, wyrzucone, czy też po prostu wyrzucone na śmietnik. Nie chcę podawać nazwisk, lecz w środowisku te nazwiska są znane. Co wy o tym sądzicie?
Ryszard Juśkiewicz

Jestes kobieta ?? Te nagrody sa dla Ciebie !!

>>> http://link.interia.pl/f1b72