Odp: losy kolekcji

Autor: Jakub Witowski <kubawitowski_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Aug 2007 - 18:03:30 MET DST

Poruszył Pan bardzo ważny temat. Nie sądze jednak, że jest to temat dla
młodych kolekcjonerów bardzo odległy, nie tylko ja lecz sporo innych
młodych adeptów geologii myślą o przyszłości swoich zbiorów.
Co do kwestii tego, czy swoją kolekcje pozostawić następnym pokoleniom
mojej rodziny, czy przekazać do muzeum, to myślę, że tutaj poszwdłbym na
kompromis.
W przyszłosci mam nadzieję założyć własne muzeum, by zbiory mogł być
podziwane przez zwiedzających, ale też pozostały w rodzinie.
Myśle, ze to najlepsze rozwiązanie, choć wymaga ono bardzo dużo pracy,
zawziecia no i oczywiscie grubego portfela. :-)
Pozdrawiam, Kuba.

Dnia 25-08-2007 o godz. 14:10 Ryszard Juśkiewicz napisał(a):
> Witam!
> Chciałbym wywołać temat, który dla młopdych kolekcjonerów jest dziś
> bardzo odległy: " Los naszych kolekcji". Mamy sto, dwieście, tysiąc
> coraz lepszych okazów, opisanych pochowanych w piwnicach lub w gablotach
> gdzieś w zakamarkach domu. Jaki jest ich los dalszy? Czy będą stanowić
> kiedyś gruz, wyrzucony na śmietnik, czy zostaną przekazane do muzeum
> /które zresztą muzeum jest tak naprawdę tym zainteresowane?/, czy może
> mamy nadzieję, że nasz syn czy córka przejmie nasze zaiteresowania i
> [...]

"Ostatnie lato" wzruszająca i wciągająca opowieść
o siostrzanych uczuciach: przyjaźni i miłości...
Przeczytaj! http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Flato.html&sid=1273