Re: losy kolekcji

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 05:04:41 MET DST

Acha, już wiem skąd ten apel Wojtka. Post Anity zobaczyłem dopiero
w cytacie załączonym do jego postu i później w archiwum grupy...

Anito, nie ma podziałów idealnych ani też przystających wszystkim.
Niewątpliwie są kolekcjonerzy lepsi i gorsi, choć jeśli wejść w szczegóły,
to trudno jest przeprowadzić ich jednoznaczny podział. Są także okazy
lepsze i gorsze. Podział tych jest może łatwiejszy, ale również nie do
końca musi być jednoznaczny. To co zrobił Tomek nie wydaje mi się
katalogowaniem ani kolekcjonerów, ani ich zbiorów, tylko doraźnym
ich podziałem przerowadzonym na potrzeby tej jego ostatniej analizy.
Ja także jestem zwolennikiem mineralnych sentymentaliów, ale popatrz
Anito, ileż to kobiet zamiast polnych kwiatów wolałoby od swojego
faceta dostać "pierdzionek z brylantem", ha? :-) Nie wszyscy musimy
cenić dokładnie to samo i nie ma powodu specjalnie się o to scierać.

                                                             Andrzej