Autor: Marek Podsiadlowicz (pmarco_at_do.poznan.tpsa.pl)
Data: Fri 13 Feb 1998 - 04:41:07 MET

Interesuje sie pirotechnika i fajerwerkami , wiec jest to nie tylko chemia , i nie wiem czy Wasza lista bedzie odpowiednia , po za tym nigdy nie korzystalem z takiego medium . Jestem zainteresowany kontaktami z ludzmi interesujacymi sie ta dziedzina , znajacymi sie na rzeczy eksperymentatorami , ludzmi majacymi cos do powiedzenia na ten i pokrewne tematy , pragnacymi poszerzac swoja wiedze .

      PIROMAREK .