Autor: Marek Podsiadlowicz (pmarco_at_do.poznan.tpsa.pl)
Data: Tue 17 Feb 1998 - 16:58:38 MET

Andrzej Kasperowicz FUW Instytut Chemii wrote:

> Polecam archiwum listy chemfan (http://pluton.pol.lublin.pl/~chemfan) -
> temat pirotechniki byl kilkakrotnie poruszany, szczegolnie w poczatkowym
> okresie istnienia listy.
>
> ak

Cale dostepne archiwum przejzalem , wiekszosc z tematow mam przerobione .Czy ktos robil proch czarny ( BP )? Zbieram metody .Dotychczas zastosowane przeze mnie , daja BP bardzo odlegly predkoscia spalania od komercyjnego . Czy ktos przerabial problem tzw . bomby zamknietej .Poszukuje miejsc zaopatrzenia w surowce - nadchlorany ,chlorany , sole baru ,strontu ( szczegolnie welan ) .

    Piromarek .