Autor: Andrzej Kasperowicz FUW Instytut Chemii (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Fri 20 Feb 1998 - 10:15:05 MET

On Thu, 19 Feb 1998, Marek Podsiadlowicz wrote:

> Czy ktos probuje mnie napchac w butelke ?

Gdziez bym smial - administrator listy nie nabija swoich subskrybentow w butelki. :)

> Ztego co sie orientuje jest to
> teraz tzw . platinum powder dajacy sliczne srebrne swiatlo ale jego
> sklad to scisle strzezona tajemnica , no i jest bardzo drogi :)))

Golden powder jest obecnie gdzieniegdzie uzywany jako odpowiednik prochu czarnego, gdyz ma w porownaniu z nim prawie same zalety i malo wad. Mialem kiedys na ten temat jakis raport z konferencji, ale juz nie mam - jak cos znajde to Ci przesle.

ak