OS/2 i to ma być system????

Autor: Karol Chatkowski (chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl)
Data: Mon 14 Jul 1997 - 14:50:58 MET DST

Jeśli miałbym oceniać OSa na podstawie procedury instalacyjnej
to nie zasłużyłby on nawet na pałę. Z tego względu, że nie przebrnęłem
nawet przez fazę ładowania config.sys-a.
Usiłowałem zainstalować OS/2 Warp ver.3.0, ale sprawa się rypła o CDROM.
Szukam po sieci driverów do następującego urządzenia:
        HITACHI CDR-7930 (IDE)
Jeśli ktoś ma coś takiego niech mnie poratuje!!! Proszę!
Ewentualnie może da się wykorzystać drivery do innego CD??

PS. I nie odsyłajcie mnie do www.hitachi.com, bo już tam byłem. :-))