Re: Rarunku!

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Mon 14 Jul 1997 - 07:49:46 MET DST

On Sun, 13 Jul 1997 23:23:32 +0200 (CEST), A_J_P_at_it.com.pl wrote:

>Kupilem K6 i wszystko dzialalo OK (oprocz malych wyjatkow, ale o tym
>pozniej, bo to nie najwazniejsze).
>
>Pozniej kupilem Tsenga ET6000 (wszyscy mi doradzali, zebym zmienil S3 na
>cos dobrego...). Jednak sa problemy. Drivery instalowalem dostarczone z
>wszystkow porzadku, bo instalowalem z dyskietki. Teraz jednak, rusza
>drivem, slychac go, mysli nad nim, ale twierdzi zazwyczaj, ze "Drive
>attached to the system is not funcioning". Przy probie formatowania
>dyskietki, dlugo mysli, zaczyna formatowa, lecz na 0% wypisuje, ze dysk
> [...]

        Spróbuj sprawdzić jakimś programem typu CheckIt lub MSD czy
nie ma konfliktu IRQ. Miałem podobną sytuację gdy kupiłem CD-ROM
Philipsa (LMS 205MS, 1x) - "żarł się" z czymś innym (chyba z którymś
portem COM), DOS-owi to nie przeszkadzało, OS/2 (v.3) się "wściekał".
Musiałem się pobawić zworkami (zmienić IRQ) i wszystko zaczęło
działać. Kolega miał inny problem - jego CD-ROM kłócił się ze
stacją 3.5 - (nawet pod DOS) - w końcu komuś "opchnął" ten CD i kupił
sobie ATAPI.

        Sławomir Stachniewicz.