Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 15:29:43 MET DST

Karol Chatkowski wrote:

> [ ... ]
> OK, zgadzam się że może brakować driverów do urządzeń w rodzaju
> karta grafiki, karta dzwiękowa, ale tu zabrakło drivera do kluczowego
> urządzenia dla całego procesu instalacji systemu, a to moim zdaniem
> jast już przegięcie.

Co określa jedynie miejsce wystąpienia problemu, w żadnym
razie nie jest jednak kwalifikatorem określającym winę
po stronie systemu operacyjnego.
Opisz dokładne miejsce wystąpienia problemu. Być może nie
będziesz musiał szukać sterowników (a przynajmniej nie tak
gorączkowo).

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
IBM BESTeam TeamOS/2
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl