Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Karol Chatkowski (chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl)
Data: Mon 14 Jul 1997 - 15:44:33 MET DST

> Zajrzyj na naszą WWW (sterowniki). Jest tam kilka linków.

Przeglądam je właśnie, poprawcie je! Pierwszy link jest błędny.
A w3.cośtam.cośtam wogóle nie odpowiada.
ftp.software.ibm.com jest tak powolny, że lepiej nie mówić.
ftp.europe.ibm.com nie jest wiele lepszy.
Postaraliby się o parę szybkich mirrorów postawionych na np linuxach
i byłoby OK :-)))

> BTW: stawiasz _OS'owi_ pałę za to, że _ty_ nie masz sterowników ?
> Fe !

Oczywiście!
TO JA mam się martwić o sterowniki wg Ciebie? :-D
Ja powinienem usiąść przed komputrem, popijać sobie piwo, wymieniać dyskietki
lub CDROMy i co jakiś czas odpowiadać na pytania w rodzaju:
        "Czy piwo jest aby dobrze schłodzone?"
a system ma się w tym czasie istalować i ani mru mru.

A może powinienem się cieszyć, że wogóle na dyskietce inst. były jakieś
drivery (FDD, HDD, ...) :-))) Bez przesady.

A przy okazji, co to za dziwaczny format zapisu CD?
Mój komp wpada w rezonans, gdy próbuję włożyć CD do napędu.
Czyżby odruch obronny :-)))), może ma jakieś złe przeczucia? :-))

Karol