Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Karol Chatkowski (chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 11:49:19 MET DST

 Tomasz Stelmaszczuk napisał:

> Co - fałszywie - zakłada, że istnieje system operacyjny
> posiadający drivery do wszystkich urządzeń.
[ ... ]

OK, zgadzam się że może brakować driverów do urządzeń w rodzaju
karta grafiki, karta dzwiękowa, ale tu zabrakło drivera do kluczowego
urządzenia dla całego procesu instalacji systemu, a to moim zdaniem
jast już przegięcie.

> wymieniłem go na TSENG'a ET6000 i mam święty spokój.

Też mam ET6000, a drivery przezornie ściągnięte, czekają na
pomyślne zakończenie instalacji OSa.

--
Pozdrawiam,
Karol Chatkowski