Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Karol Chatkowski (chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 12:20:34 MET DST

W artykule <5qf915$b0g$11_at_helios.man.lublin.pl>,
 Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisałeś (-aś):
> chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl (Karol Chatkowski) wrote:
[ ... ]

> co myslisz o systemie HP-UX z hewlett packarda ? niezawodny prawda ?
> a czy potrafil bys zainstalowac ? wiec jeszcze raz podejdz do instalki
> zamiast biadolic ze kielbasa zdrozala.

HP-UX podobnie jak OSa jak dotąd na oczy nie widziałem. NIe biadolę, sądziłem
tylko (wiem jestem naiwniakiem), że taki markowy produkt nie jakieś tam M$,
będzie OK od początku do końca.

> Jesli chodzi o mnie, to ja kazdy nowy system ktory mi wpadnie w rece
> instaluje kilkakrotnie, bym dokladie wiedzial co jest potrzebne a co nie.
> tak zrobilem niegdys z windows3.0/3.1/3.11 , tak zrobilem z linuxem
> (instalowalem i rozwalalem konfiguracje przez 2 dni), tak tez
> zrobilem z os/2 . dopiero za 5tym czy 6stym razem stwierdzilem ze wiem
> jak i co instalowac, i zainstalowalem dobrze. tobie tez polecam
> taka metode bo sie po prostu sprawdza.

Sam również tak robię. Ale musisz się ze mną zgodzić, że trzeba najpierw wogóle
go zainstalować, żeby było na czym eksperymentować.

> jesli chodzi o windowsy95 to tez. tyle ze te durne windowsy nie za kazdym
> razem sie instalowaly tak samo, mimo ze ja to samo wybieralem. grrr...

Tak, to prawda. U mnie po pół roku pracy, nagle odkryły, że mają nowe właściwości
i zaczęły się zawieszać przy próbach uruchamiania okienkowej sesji DOSa. To było
ostateczne przegięcie pały i dlatego właśnie zdecydowałem się na OSa.

--
Pozdrawiam,
Karol Chatkowski