Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 09:31:49 MET DST

chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl (Karol Chatkowski) wrote:
>Jeśli miałbym oceniać OSa na podstawie procedury instalacyjnej
>to nie zasłużyłby on nawet na pałę. Z tego względu, że nie przebrnęłem
>nawet przez fazę ładowania config.sys-a.
>Usiłowałem zainstalować OS/2 Warp ver.3.0, ale sprawa się rypła o CDROM.
>Szukam po sieci driverów do następującego urządzenia:
> HITACHI CDR-7930 (IDE)
>Jeśli ktoś ma coś takiego niech mnie poratuje!!! Proszę!
>Ewentualnie może da się wykorzystać drivery do innego CD??
>
>PS. I nie odsyłajcie mnie do www.hitachi.com, bo już tam byłem. :-))

co myslisz o systemie HP-UX z hewlett packarda ? niezawodny prawda ?
a czy potrafil bys zainstalowac ? wiec jeszcze raz podejdz do instalki
zamiast biadolic ze kielbasa zdrozala.

Jesli chodzi o mnie, to ja kazdy nowy system ktory mi wpadnie w rece
instaluje kilkakrotnie, bym dokladie wiedzial co jest potrzebne a co nie.
tak zrobilem niegdys z windows3.0/3.1/3.11 , tak zrobilem z linuxem
(instalowalem i rozwalalem konfiguracje przez 2 dni), tak tez
zrobilem z os/2 . dopiero za 5tym czy 6stym razem stwierdzilem ze wiem
jak i co instalowac, i zainstalowalem dobrze. tobie tez polecam
taka metode bo sie po prostu sprawdza.
jesli chodzi o windowsy95 to tez. tyle ze te durne windowsy nie za kazdym
razem sie instalowaly tak samo, mimo ze ja to samo wybieralem. grrr...

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |