Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Karol Chatkowski (chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 13:30:46 MET DST

W artykule <5qfkfn$dn$28_at_helios.man.lublin.pl>,
 Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisałeś (-aś):
> chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl (Karol Chatkowski) wrote:
[ ... ]
> no dobra. zadam ci inne pytanie. jaki system wybierzesz ? ten
> w ktorym glowny nacisk polozono na latwy instalator, czy ten w ktorym
> glowny wysilek poszedl na zapewnienie poprawnego funkcjonowania
> juz zainstalowanego systemu ? ot pytanie.

Pytanie twoje jest raczej retoryczne. Ale czy nie mam prawa wymagać.
W końcu klient zawsze ma rację, a sys.op. jest takim samym
towarem jak każdy inny.

[ ... ]
> lub tez poczytac readme, albo od biedy pozyczyc od kogos bardziej
> standardowego cdroma :) albo popytac ludzi, co ci sie prawie udaje

Dzięki :-)))))

> w tej grupie. wiec moze zdradzisz ta wielka tajemnice, jakie parametry
> ma owo "kluczowe dla systemu urzadzenie" ?
kluczowe (_dla_instalacji_), bo na CD znajduje się system, który chcę zainstalować
mam CD HITACHI, sądziłem (do tej pory:)), że to w miarę dobra firma.

> nie wiem czy wiesz,
> ale stabilny standard owego urzadzenia zostal zaakceptowany przez rynek
> nie dawniej niz 2 lata temu. a to bardzo krotko. chociaz jak to jest
> atapi, to z rownym powodzeniem mogles probowac roznych driverow. ja
> na pierwszy ogien bym rzucil drivery do toshiby. potem do jakiegos nec
> itp/itd. ale to w ostatecznosci. lepiej najpierw poszukaj, czy przypadkiem
> nie ma gdzies w sieci driverow.

OSa mam w rękach po raz pierwszy w życiu, więc póki co wszystko jest mi dość
obce, a czasu na pierwsze podejście nie miałem zbyt wiele.

--
Pozdrawiam,
Karol Chatkowski