Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Sun, 24 Oct 2021 13:28:40 +0200
Ewa <ED@comp.com> napisał(a):
Myślę, że obie opinie maja uzasadnienie.
Jest tak jak pisze Grzegorz Niemirowski, gdy użytkownikiem komputera
jest ... Grzegorza Niemirowski.
Natomiast pozostali, zwykli zjadacze chleba, doświadczają tego co tu
piszemy.

Gdyby doświadczali to moja opinia byłaby inna. Moja osoba nie ma tu nic do rzeczy. Ludzie instalują różne rzeczy, często chodzące w tle i zamiast przejrzeć autostart, listę procesów, wywalić co zbędne, to wierzą w mit spuchniętego rejestru. Nawet nie wiadomo jak odróżnić spuchnięty rejestr od niespuchniętego. Nie wiadomo jak bardzo spuchnięty rejestr miałby cokolwiek spowalniać i dlaczego. W tym micie nie ma żadnego sensu. Ale jest wygodny do wierzenia.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/