Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 24 Oct 2021 23:47:23 +0200
Dnia Sun, 24 Oct 2021 20:06:47 +0200, Animka napisał(a):

> Co z tego, że odinstalujesz program jak i tak on zostaje w rejestrze,
> więc rejestr puchnie.

Deinstalator z reguły dba o wyczyszczenie rejestru.
Bardzo rzadko zdarza się, aby pozostawały jakieś śmieci.

Nawet, jak zostaje, to nie "program". Kilkadziesiąt bajtów pozostałości nie
robi różnicy przy megabajtowych plikach rejestru.
Czasy Win 3.x minęły.

Ale owszem, problem może być gdy przypadkiem pozostaną aktywne wpisy do
nieistniejących już programów i system uparcie czegoś szuka i sypie błędami
do dzienników - tego nie neguję. Ale to najczęściej wina programistów.

--
Pozdrawiam.

Adam