Re: [WINNT] do TRYBUNA - Jaki darmowy, niekoniecznie lekki antywirus?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] do TRYBUNA - Jaki darmowy, niekoniecznie lekki antywirus?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 24 Feb 2019 11:38:15 GMT
Witaj Trybun, 23 lut 2019 w
news:5c7106dc$0$493$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Tu by trzeba jakiegoś profesora aby to szczegółowo objaśnił. Na
> pewno jest "lżejsza" niż inne antywirusy, nie pobiera aktualizacji
> jak inne. i jak dla mnie były to wystarczające właściwości i aby
> wybrać właśnie Pandę.

Nie jestem prof. ale używałem rzeczonej padny przez dłuższą chwilę.
Nie wiem na czym polega chmurowość, skoro działa i skanuje bez dostępu
do internetu. Teraz przesiadłem się na prawdziwy chmurowy AV, bo
zasdniczo nie działa on bez dostępu internetu* - SecureAPlus. Wydaje
mi się być najlżejszym ze wszytkiego czego próbowałem.
*Używa w chmurze kilkunastu  silników AV - cos a'la VirustTotal, jeśli
się chce mieć AV działającego bez dostępu do internetu można w nim
włączyć dodatkowy silnik rezydentny - niestety jest to wolny ClamAV. W
płatnej wersji można dokupić werjsę z Avirą.