Re: [WINNT] Jaki darmowy, niekoniecznie lekki antywirus?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki darmowy, niekoniecznie lekki antywirus?
From: Animka <animka@to.nieja.idm.pl>
Date: Sat, 23 Feb 2019 16:48:35 +0200
W dniu 2019-02-23 o 11:14, Jacek pisze:

Użytkownik "Trybun" <cheilmx@jachu.ru> napisał w wiadomości news:5c71071e$0$493$65785112@news.neostrada.pl...
Nic mi nie wiadomo o programie Panda Domo. Ja używam
Panda Antywirus Free,

Animka się pomyliła. Ta wersja nazywa się Panda Dome
i jej wersję 18.07.00 zainstalowałem.
Gdy w Google wpisze się "Panda Antyvirus Free", to właśnie
pokazuje Panda Dome 18.07.00. To chyba w tej chwili to samo.
Natomiast można rozszerzyć do wersji płatnej.

Odnośnie używania Pandy poza chmurą, to rozumiem, że tylko
muszę się liczyć z większym zużyciem i wolniejszym działaniem
przy pobieraniu aktualizacji z Internetu.

Mojej koleżance Panda Dome zablokowała internet!
Dopiero jak odinstalowała ten program mogła już normalnie korzystać z komputera.

--
animka