Re: [WINNT] do TRYBUNA - Jaki darmowy, niekoniecznie lekki antywirus?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] do TRYBUNA - Jaki darmowy, niekoniecznie lekki antywirus?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 23 Feb 2019 23:45:29 +0100

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości 8x06pwv92h5m.dlg@tyczka.com">news:8x06pwv92h5m.dlg@tyczka.com...
W przypadku XP moim zdaniem, dobry firewall to konieczność.

XP SP3 ma bardzo dobry firewall, nie trzeba nic innego.

Potwierdzam, od momentu jak mam XP SP3, nic mi z netu nie wlazło, choć serwer parę razy był kładziony na XP.
Pod netem jest niemal cały czas.
Ostatnie bez FW miałem NT4, przez o. 1.5 miesiaca, z SDI, wystawiony na świat. System aktualny, niz nie wlazło. Za to W2k, już 3-4 minuty po podłączeniu, objawił Welchię na pokładzie... aby to położyć, trzeba było najpierw pobrać FW, zrzucvić gdzieś na bok, bo już babol wisiał, zainstalować W2k jeszcze raz, tym razem instalując FW zanim się go na świat wystawi, wtedy wystawić i zapamiętać regułkę, przy której blokował ruch na porcie 445...

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.