Re: [WINNT] do TRYBUNA - Jaki darmowy, niekoniecznie lekki antywirus?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] do TRYBUNA - Jaki darmowy, niekoniecznie lekki antywirus?
From: "Jacek" <jacek@jacek.com.pl>
Date: Sat, 23 Feb 2019 08:53:29 +0100
Użytkownik "Jacek" <jacek@jacek.com.pl> napisał w wiadomości news:5c6ee93c$0$506$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "Trybun" <cheilmx@jachu.ru> napisał w wiadomości news:5c6ee7f6$0$524$65785112@news.neostrada.pl...

No ale Panda Antywirus Free właśnie na zasadzie pracy w chmurze działa..
Nie zauważyłem. Instaluje się, aktualizuje i kontroluje dyski tak jak każdy
program gdy jeszcze o chmurze nikt nie myślał.
W czym to "dzialanie na zasadzie pracy w chmurze" może mi przeszkadzać?

Napisz proszę na czym polega to działanie Pandy na zasadzie pracy w chmurze.
Czy chodzi "tylko" o to, że aktualizacja zjada mniej bajtów internetowych,
czy są jeszcze jakieś inne ograniczenia lub przeszkody w używaniu Pandy
bez użycia chmury?
Podoba mi się ten program, ale nie wiem czy mogę przy nim zostać, czy raczej
powinienem szukać czegoś innego lub wrócić do AVG.
W tej chwili chodzi mi o używanie Pandy bez PC Tools Firewall Plus. W wolnej
chwili zainstaluję tego firewalla i spóbuję poustawiać. Może się do niego
przekonam. :-)

Pozdrawiam
Jacek